Infolinia 530 111 995 sklep@audioformat.pl
Chord Prima, podobnie jak pozostałe urządzenia z serii Choral, charakteryzuje się kompaktowymi wymiarami.
Gwarancja bezpieczeństwa
Przesyłki nadawane przez nas sklep są zawsze ubezpieczone na czas transportu dla zwiększenia Państwa bezpieczeństwa i komfortu
Produkty sprzedawane przez sklep Audio Format w sklepie on-line www.audioformat.pl objęte są gwarancją dystrybutora na Polskę.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z nami
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Chord Prima, podobnie jak pozostałe urządzenia z serii Choral, charakteryzuje się kompaktowymi wymiarami.
Obudowa przedwzmacniacza wykonana została z solidnego aluminium. Sterowanie urządzeniem możliwe jest poprzez przyciski umieszczone na przednim panelu oraz pilot zdalnego sterowania. Wyświetlacz zlokalizowany na przednim panelu pokazuje informacje odnośnie aktualnie odtwarzanego źródła oraz poziomie głośności.
Ciekawym rozwiązaniem jest podświetlenie płyty wewnętrznej. Przedwzmacniacz korzysta ze znanego i cenionego zasilacza wysokich częstotliwości. Prima posiada w pełni zbalansowane obwody i użyteczną elastyczność w pięciu wejściach, czterech niezbalansowanych RCA i jednym zbalansowanym XLR. Urządzenie posiada sześć niezależnych regulacji wzmocnienia wejściowego dla pięciu wejść i wyjść o małej impedancji.
Najważniejsze cechy:
Produkt jest nowy, oryginalnie zapakowany.
To zazwyczaj analogowe urządzenie, które wymaga do kompletu końcówki mocy stereo lub dwóch końcówek mocy mono. Rolą przedwzmacniacza jest przyjęcie sygnału audio analogowego lub cyfrowego ze źródła np. gramofonu, odtwarzacza CD, komputera, telewizora, odtwarzacza strumieniowego i przekazanie go do końcówek mocy, aby te wzmocniły go i wysterowały nim kolumny głośnikowe.
Warto także przypomnieć, że każdy wzmacniacz zintegrowany posiada wbudowany przedwzmacniacz i końcówki mocy, ale najbardziej wyrafinowane systemy stereofoniczne zazwyczaj mają te funkcje rozdzielone na oddzielne urządzenia. Wynika to z faktu, że przedwzmacniacz i końcówka mocy mają zupełnie odmienne wymagania co do linii zasilającej, które są ze sobą sprzeczne. Dodatkowo, praca końcówek mocy pracujących na sygnale o mocy kilkunastu albo i kilkudziesięciu watów zazwyczaj zakłóca pracę przedwzmacniacza pracującego na bardzo słabym sygnale liczonym w miliwoltach. W końcu, jest to dodatkowe miejsce, gdzie każdy użytkownik może mieć dodatkowy wpływ na brzmienie swojego systemu własnoręcznie dobierając do siebie przedwzmacniacz i końcówkę mocy.
Dlatego większość audiofilów uważa za właściwe używanie tzw „systemu dzielonego” a pokusa parowania ze sobą urządzeń różnych producentów jest silna, ponieważ można uzyskać bardzo unikalne, autorskie brzmienie.
Dobrej klasy przedwzmacniacze wyróżniają się zazwyczaj bardzo precyzyjną regulacją natężenia dźwięku, co jest wadą nawet droższych wzmacniaczy i ma znaczący wpływ na odbiór stereofonii.